Onderweg - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Niels Eldering - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Niels Eldering - WaarBenJij.nu

Onderweg

Blijf op de hoogte en volg Niels

18 Mei 2013 | Spanje, Barcelona

Vandaag is het zaterdag 18 mei en we zijn de straat van Gibraltar gepasserd en dobberen nu ergens op de middelandse zee. Gister zowaar een zonnig dagje gehad, en ben zelfs verbrand.... Het weer word al beter maar het blijft nog wel druk aan boord. We moeten ons gereed maken voor het missiegebied en dat vergt nogal wat voorbereiding en training!
Maargoed dat laat de tijd lekker snel gaan, en is goed tegen de verveling. Zelf zit ik in het Search team, wat best belangrijk is. Zodra er iets is gebeurd/aangetroffen, moet ik alle bewijslast vastleggen. CSI zeg maar haha. Als dit niet goed gebeurd is de kans groot dat de piraten weer op vrije voeten komen en is alles voor niks geweest. Daarnaast moet ik eventuele gevangen bewaken / transporteren. Zo dat zijn in een notendop waar mijn werkzaamheden de komende tijd uit bestaan.

Voor nu geen nieuws verder, Dus tot de volgende keer maar weer.

PS foto's volgen i.v.m. slecht internet.

• 18 Mei 2013 - 21:00

Theo:

Leuk Niels, een reisverslag. Ik hoop dat je tijd hebt om af en toe wat te schrijven.
    Groeten van ons.

• 18 Mei 2013 - 21:12

Mama Anita:

Hey zoon, wat fijn iets van je te horen en goed dat je druk bent.gaat de tijd lekker sneler.
    Wij zitten nu op vlieland. Bill en miriam hebben paard gereden en we hebben gefietst.
    Net uit eten geweest en zijn nu net op de kamer aan t uitbuiken.
    Morgen naar strand en avonds terug .
    Net nog een foto van eva-lynn gehad op de grasmaaier, poepje
    Lieve niels het ga je heeeeeeel erg goed!!!!
    Xxxxxxtot horens

• 21 Mei 2013 - 10:05

Pa En Ma Eldering:

Hoi Lieve Zoon,
    Fijn dat het goed gaat met je, en dat je je goed voorbereid op je werk !!
    Dat zal wel zwaar zijn en lange dagen. Maar we hopen dat je van de reis ook nog kunt genieten!
    Wij zijn terug uit Eext. Het weer was niet denderend, maar we hebben toch een fijne week gehad!
    Mooie fietstochten gemaakt, lekker in de tuin geprutst en gelezen.
    Arjan en Caroline waren afgelopen zondag in Amsterdam. Daar hebben ze de hele dag regen gehad. WIJ hadden het de hele dag droog maar wel koud ! 13graden. Vandaag is Papa weer naar Jan.
    Dikke knuffels en veel liefs en succes uit Veendam!!! Tat mails !!!! xxx Pa en Ma

• 21 Mei 2013 - 12:01

Gerda Faber:

Hoi Niels
    Nu. Ben je weer als marineman op de grote zee.
    En het is geen kinderpiraten spelletje meer.
    Super hoor wat je doet,lijkt me spannend.
    Bij ons in Veendam is alles goed.
    Wij zijn het pinksterweekend met de hele Fam.Faber naar Friesland geweest.
    4 caravans 6 tenten en een grote party tent voor de gezamenlijke eetfestijnen en avondborrel. Het was maar goed dat er zo'n grote tent bij was want het regende af en toe en veel wind, maar goed het mocht de pret niet drukken we hebben weer een heerlijk Fam. Weekend gehad!
    Als jij weer terug bent en iedereen van de Postjes weer van vakantie thuis is houden we weer een gezellige Fam.dag in Veendam. Kunnen we even weer lekker bij kletsen.
    Niels we wensen je heel veel werk plezier en hou je taai hè als een echte Marineman!
    Lieve groet van Ate en Gerda

• 21 Mei 2013 - 19:59

Rita Sijp:

Hey Niels,

Dacht al dat je nu weg was, zag foto in de krant, en zei al tegen Chris, denk dat dat de boot van Niels is,hij mag weer.
    We zijn nu even voor een weekje met vakantie in eigen land, maar brr koud en regen, niks verbranden.
    Heel veel succes met de piraten, hoop dat het rustig blijft.

Dikke knuffel van Chris en Rita.