nog steeds onderweg - Reisverslag uit Malta, Malta van Niels Eldering - WaarBenJij.nu nog steeds onderweg - Reisverslag uit Malta, Malta van Niels Eldering - WaarBenJij.nu

nog steeds onderweg

Blijf op de hoogte en volg Niels

22 Mei 2013 | Malta, Malta

Dag mensen,

Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties, dat doet me goed! Nu gaan die drie maanden vast een stukje sneller. Gisteren zijn we vertrokken vanaf Malta waar we een oefening hebben gedaan op een bootje van hun kustwacht. wel leuk om daar een keer te kijken. Ze hadden een heel scenario opgezet, en wij mochten alles processen (zoals ze het hier zo mooi zeggen) Ook de pater was een van de boefjes, dat gaf wel een grappig beeld. Vandaag is het weer iets minder mooi... nog steeds 23 graden maar wel bewolkt en veel wind.

Dan ook nog goed nieuws, we hebben sinds vandaag What's App :D dit maakt het communiceren met het thuisfront nog makkelijker! Dus 'appen'
kan altijd! Nu nog een paar dagen en dan stapt Seatrain (moeten ons missie afhankelijk gaan trainen) van boord. Vrijdag de laatste grote oefening en dan gaat het gebeuren en mogen we eindelijk na 1,5 jaar opwerken het missiegebied in.

Voor nu een fijne avond en tot het volgende bericht.

• 22 Mei 2013 - 19:58

Petra Top:

Leuk om je zo te kunnen volgen kijk uit naar je volgende verhaal

• 23 Mei 2013 - 23:07

Gerda Faber:

Hoi Niels

Leuk om weer even wat van jou te lezen.
    Jullie zitten niet stil,zo te lezen.
    Maar het wordt nu ook wel spannend.
    In Veendam is alles o.k.alleen het weer is pet!
    Ik hoorde net op het nieuw dat er vannacht zelfs nachtvorst kan komen.
    We sparen gewoon voor jou nog een beetje zomer als je weer terug komt.
    Afgelopen weekend hebben we met de Fabertjes in Friesland gekampeerd.
    Malou kon het maar niet warm krijgen in haar tentje(Henk straaldevniet genoeg warmte af)
    Wij hebben de kachel nog aan gehad in de caravan.
    Thijmen sliep bij ons,het is een er lief rustig ventje, hij is al weer bijna een half jaar!
    Succes verder met je missie!
    Lieve groet van Ate en Gerda

• 27 Mei 2013 - 15:15

Papa:

heel veel succes en sterkte!!!!!

We denken iedere dag aan jou , en reizen zo met je mee.
    goed uitkijken hoor, en we zijn erg trots op jou , ook dat je wat bij mag dragen aan de wereld vrede !!!!

papa : een dikke smok xxxxxxx